Harmadik verseny, kategória negyedik hely. A Gyuriczky Zsolt – Böröczi Levente kettősről van szó, akik kezdenek közelebbi viszonyba kerülni a Citroen C2R2-vel. A miskolci szakaszok ínyűkre való volt, és elégedetten távoztak. Egyébként pedig már most várják a következő futamot.
Harmadik versenyen, kategória 4. hely. Elégedettek vagytok az eredményetekkel, vagy azért gyúrtok még a jobbra?
– Úgy indultunk neki ennek a versenynek, hogy ha a kategória első öt helyének valamelyikét meg tudjuk szerezni, akkor már elégedettek leszünk. Ha szigorúan a kategóriát nézem, akkor ez össze is jött, 4.-ek lettünk, viszont ha a felsorolt párosokat is beleveszem, akkor éppen lecsúsztunk az 5. helyről. A tervünk megvalósításához való hozzáállásunkat mi sem bizonyítja jobban, mint hogy annyira “siettünk”, hogy az első – etapnak minősített – szakaszon sikerült becsúsznunk egy kihordásos részen, a nézők nagy örömére. Annyira felhordásos volt ez a szakasz, hogy ha nem lett volna etap, akkor a másodikra már nem biztos, hogy eljutunk. Szerintem egy nagyon jó versenyt zártunk, sok tapasztalatot szereztünk, amit remélem sikerül kamatoztatni, és tovább fogunk gyorsulni a kis méregzsákkal. Gratulálunk Andriséknak és Ákoséknak az eredményhez, és persze Mixinek az abszolút első helyhez. Fiatal kora ellenére leiskolázta a mezőnyt… 😀
Mennyire tudtatok összecsiszolódni már a kis méregzsákkal… és milyenek éreztétek Miskolcon az autót, és a pályákat?
– Ezeken a pályákon még sosem mentünk, viszont nagyon jó volt rajta autózni. Igazi rali pályák voltak, dobálós, tempós, technikás és lakott területeken áthaladó részekkel. Ezen a futamon már elkezdtük “használni” a versenyautót rendeltetésszerűen. Sokkal közelebb kerültünk egymáshoz, és lassan már tegeződünk.
Michelin gumikkal mentek ti is, mint csapattársaitok. Mik az észrevételek?
– Sokféle gumival mentem már életemben, viszont pár éve a Michelin gumik mellett tettem le a voksomat, így azóta ha tehetem, ezzel a márkájú gumival versenyzem. Sikerült a guminyomást is jól beállítani, de a második hosszú gyorsasági végére már elmelegedtek és nem volt megfelelő a tapadás, de mivel 4 szakasz után volt csak lehetőség a cserére, ezért maradt a puhább keverék fent. Összességében megint nem okozott csalódást ez a márka.
Következő futam az Iseum Rally Szombathelyen, ami murva, de szerencsére jófajta murva. Mennyire fekszenek a murvás pályák?
– Szombathelyen sajnos nem tudunk indulni, de szeretem a murvás pályákat, remélhetőleg a veszprémi versenyen már ott leszünk. Természetesen most is szívesen mennénk, de egyéb elfoglaltságunk miatt most ezt kénytelenek vagyunk kihagyni.
Köszönjük reklámpartnereinknek:
Octi-CAD Kft., Sióház Centrum Kft., B! Bomba Energy Drink Kft., Imagedesign I&A Design Kft.
Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Rally Feeling