Peugeot 208 R2

Műszaki adatok:

Motor: EP6C, 1,6 literes négyhengeres szívómotor, speciális dugattyúk, hajtókarok és vezérműtengelyek, Magneti Marelli indirekt befecskendezés, motorral működtetett fojtószelep, lánchajtású dupla vezérműtengelyes, VVT rendszerű szívó és kipufogó oldali vezérlés

Hengerek száma: 4

Szelepek száma: 16

Furat: 77 mm

Löket: 85,8 mm

Hengerűrtartalom: 1598 ccm

Teljesítmény: 185 LE (fordulatszám: 7800 1/min)

Forgatónyomaték: 190 Nm (fordulatszám: 6300 1/min)

Literteljesítmény: 116 lóerő/liter

Tengelykapcsoló: hidraulikusan működtetett egytárcsás Cerametallic; átmérő: 184 mm

Erőátvitel: elsőkerékhajtás, 5 sebességes kézi kapcsolású szekvenciális váltó, három végáttétellel homologizálva. Előfeszített, korlátozott zárású differenciálmű

Felfüggesztés:

Elöl: McPherson típusú, speciális lengőkarokkal, siklócsapágyazott, cserélhető stabilizátorral (3 keménység választható), alumínium pálcákkal (állítható kerékdőlés)

Hátul: megerősített és a cserélhető stabilizátorok (3 keménység választható) miatt módosított hátsó híd

3 utas állítható Öhlins lengéscsillapítók, állítható, hidraulikus ütközésgátlóval

Fékek:

Elöl: radiális elhelyezésű négydugattyús úszónyergek, belső hűtésű féktárcsák

Aszfalt (átmérő/vastagság): 310 mm/30 mm

Murva (átmérő/vastagság): 285 mm/26 mm

Hátul: radiális elhelyezésű kétdugattyús féknyergek, tömör 290 mm/8 mm (átmérő/vastagság) féktárcsák

Hidraulikus kézifék

Kormányzás: hidraulikus rásegítésű kormánymű

Kerekek:

Aszfalt: 6,5×16 collos felnik

Murva: 6×15 collos felnik

Karosszéria: önhordó karosszéria, ahhoz több ponton rögzített, az FIA által jóváhagyott acélból készült, hegesztett biztonsági bukókeret.

Üzemanyagtartály: 60 liter

Méretek:

Hossz: 3962 mm

Szélesség: 1739 mm

Tengelytáv: 2538 mm

Nyomtáv elöl: 1475 mm

Nyomtáv hátul: 1470 mm

Súly (FIA minimum): 1030 kg terheletlenül, 1180 kg versenyzőkkel

Súlyeloszlás (elöl/hátul): 64%/36%