Hosszú kihagyás után, hiszen a csapatunk kihagyta a két murvás futamot, ismét megméretteti magát a aszfaltos soron következő versenyen, amit a hétvégén tartanak kazincbarcikai versenyközponttal.
Salgó Rally után dönteni kellett, hogy belevágunk e a murvás futamokba, vagy inkább költjük a költségvetésünket az autó felújítására. Nem volt kérdés, hogy a C2-vel nem tudnánk indulni a murva futamokon, csak a Saxoval tudnánk elindulni. Így inkább döntöttünk a mellett, hogy nem rongáljuk az autót azzal, hogy egy Veszprémi sprint versenyenJ elindulunk, és a végén rögtön két autót is lehet felújítani.
Maradt a másik változat, hogy a C2 épül meg olyan szinten, mintha most gurult volna ki a gyárból.
A miskolci bukásunk után tulajdon képen mindent ki cseréltünk a kocsin,és rengeteg új fejlesztésű alkatrész került bele, ami inkább már egy C2R2 Max- hoz hasonlítja a kocsit.
Minden alkatrészt a PH-sporttól rendeltünk és mint beszámoltunk korábban a motorunk is megjárta Franciaországot.
A régi új autónk szinte már csak rendszámban hasonlít az év elején rajthoz álló autóhoz. Reméljük ez a változás pozitív hatással lesz a versenyzésünkre is. Igaz sajnálatos módon a kategóriánk az év második felére még jobban megcsappant, és a mostani versenyre már csak ketten maradtunk Bzzz-vel, aki hasonló jó autót terel majd a futamon,mint mi tesszük. Így kicsit tét nélküli igazi sajátmagunk örömére való autózással szeretnénk elindulni. Igaz nem titkolt szándékunk, hogy azért az időket nézni fogjuk a gyorsasági végén, de nem fogunk felesleges csatákba,és kockáztatásba bele menni, pláne, hogy még a kategóriát sem értékelik a kevés induló miatt.
Az indulok létszáma nem csak nálunk lett nagyon kevés, ennek tudható be talán, hogy a rajtszámunk is igen előkelőre sikerült és 28. -as rajtszámúként várhatjuk a rajtot.
A verseny magában sem lesz egyszerű, hiszen ismét esti megmérettetéssel indul. Pénteken este lesz megtartva az első napra tervezett szakaszok, és szombat délelőtt a másnapi gyorsok.
A pályákat eddig próbálták titkolni a szervezők, de szerintem mindenki számára publikussá váltak már akkor amikor murva futam, helyett az aszfaltos megrendezés mellett döntöttek.
Péntek este különösen nehéznek ígérkezik, nem is emlékszünk mikor voltak ezek a pályák esti gyorsaságiként megtartva. Különösen oda kell figyelni, hogy az utón maradjuk, és ne tegyünk kárt a természetben, na és persze főleg az autóban !:)
Az autó nem csak belsejében újult meg, a mostani versenytől új desinget is kapott, remélhetőleg sok embernek elnyerjük vele a tetszését.
Találkozunk a pénteki átvételen,és utána a versenyen !