Gyorsulniuk kell, nincs mese

A székesfehérvári futamról egyáltalán nem távozott elégedetten Jánosa Ákos, ezért Baranyán szeretné lefaragni a hátrányait. Ebben biztos nagy segítségére lesz Rubóczky Attila, akivel tavaly már mentek a veszprémi murván. Idén a Baranya Kupára esett a választásuk, mert aszfalton is szeretne Ákos javulni.

 

„Már nagyban készülünk Baranyára. Elővettük a régi belsőket, hozzárakjuk Attila okosságait, tapasztalatait, és próbáljuk kielemezni, hogy nagyjából hogy kell majd mennünk. Arra a döntésre jutottunk, hogy most nem lehet bealudni, nincs mese menni fogunk, ahogy bírunk. A múltkor nagyon szerettünk volna nyerni, nem jött össze, most a cél már tényleg az, hogy visszakerüljünk a tavalyi helyünkre, mert ez így nagyon nem jó. Attila remélhetőleg ki tudja belőlem hozni majd azt, amit aszfalton tudok. Hogy ez mire lesz elég, az már a jövő titka. A lehető legjobb tudásunk szerint fogunk helytállni, ennyit ígérhetek, semmi mást. A teszten kicsit állítunk az autón, és Attila is újra megszokja a Citroent. Erre most mindenképpen szükségünk van. Gyorsulnunk kell, nincs mese. Ami biztos, az az, hogy az első gyorson nincs alvás. Már ott sietni kell. Az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy míg én jobb vagyok murván, addig Joci jobb aszfalton. Ezért nincs mit tenni, kell az a kis plusz, amit tavaly meg tudtunk csinálni. Idén is szeretnénk. Summa summarum… kategóriában benne kell lenni az első háromban” – mondta Ákos.

„Öcsikém már egy ideje rágja a fülemet, hogy a tavalyi murvás Veszprém Rali után menjek vele egyet aszfalton is, és most jött ki úgy a lépés, hogy meg tudom oldani a munka mellett. Egyikünk számára sem ismeretlenek a pályák, és mindketten szeretjük is őket. Tavaly mikor együtt mentünk Ákossal, akkor nagyon megkedveltem murván a kis C2-t, és kíváncsian várom, hogy aszfalton majd milyen érzéseket generál majd bennem. Bízom benne, hogy sikerül jól menni, mert a célunk az, hogy jó eredményt érjünk el. Örülnénk, ha be tudnánk biztosítani Ákosnak a kategóriában a helyét. Végül is nem titkolt szándékunk, hogy győzni megyünk. Igaz, hogy egy éve nem ültem versenyautóban, és picit le vagyok engedve, de a teszt tökéletes lesz arra, hogy kicsit felspilázzam magam. Már ahogy nézegettük a belsőket is felgyorsult a diktáláshoz a beszédkészségem. Most már nagyon rá vagyok hangolódva, hogy újra beülhessek a Citroenbe, és versenyezzünk Ákossal egy jót. Aludni nem engedem majd, viszont túlhajszolni sem akarom. Megpróbáljuk megtalálni az arany középutat” – jelentette ki Attila.

Reklámpartnereink:

MAGreen Kft. – Professzionális terményvédelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; Global Roll Kft. – LFP, Plotter papírok, médiák tekercsben; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; Kamiker Kft. Nyomda; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; Automobile France Kft. Francia autóbontó; HK Trans Kft- Ömlesztett áruszállítás,; V-System Tam – Informatika; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, HSC Motor Kft – Gépberendezések, ECS HUNGARY KFT – Amalidó Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Via-Nortonia Kft.; Branko Pénzügyi és Számviteli Kft.; Soft Consulting Hungary Zrt. – BaBér bérügyviteli programrendszer; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István